: MY MARRIAGE :

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 18, 2026

Perlis - 1st night

We decided to stay and explore Perlis 3 hari 2 malam. Tapi penuh activity disusun sampai last day dah check out ye. Hehehe.. 

lepas check in first home stay, kitorang makan kat warong kowboi. And the food serious ada rasa and sedap. Tak jauh dari tempat kitorang stay tu. Tapi meround lah jugak smp ke area istana perlis dari arau pastu last2 patah balik area kitorang. I tried prawn nasi goreng. Zara and daddy shares kuey tiow udang, boys ordered western. And semua nice. And price dia total around rm70 termasuk air manis. :)

Lepas tu kitorang round2 balik ke area istana and sekitarnya before we decided to end the day balik and berehat ke homestay.






Monday, June 15, 2026

1st stop - Alor Setar







Round2 makan2. Singgah historical place and also pasar to buy kudap-kudap. 









Pastu after lunch teruskan journey to Perlis. Dari Alor Setar around 1.5 hours sampai lah. Our 1st homestay mmg kat tgh2 tgh sawah padi. View mmg win la. Tak sama sgn tempat kita. 







Wednesday, June 3, 2026

June 2026 - northern bound

A very last minute northern bound trip with the kids. As it is school holiday. Husband said lets go for road trip up north. Starting from thursday evening until friday morning, we have been searching for homestay and many in north especially perlis are full. Tapi alhamdulillah dpt jugak homestay nye ye. :) hehehehe.. nasib ni dlm malaysia ye. Kalao overseas selalu mmg kena settle awal.






Thursday, May 28, 2026

Salam Aidiladha 2026



Another year of celebration eid adha. Semoga yang baik-baik utk semua. :) 

This year i did not cook raya food. Just balik frok parents house baru start masak for lunch sbb husband nak makan kari ayam with putu mayam. So kita proceed je lah. :)

Salam Aidiladha :)

Tuesday, May 19, 2026

Sleeping on my lap


Borak borak dgn si kecik after back from mengaji. Tau tau dah tertido kat lap si comel ni. Abg pun dah tertido kat sofa. Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan terpelihara agama-nya. :)

Friday, May 15, 2026

Happy mothers day

The celebration here was on 10th may. But there was no specific celebration for me. Coz we should celebrate mothers day everyday through out the year yah. Hehehehe… but still wanna wish to all mothers happy mothers day. Include my mom. Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki. :)




Friday, May 8, 2026

Raya visiting back in klang

 Kita gi makan . Hahahaha…alhamdulillah for the invitation