: MY MARRIAGE :

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 21, 2017

My lovely son jealous dgn adik dia

Upon putting both kids to sleep, son said he wants to sleep with me next to him. Then came adik who wants to nyek. Then abg already sad and cried and tears flowing from his eyes. "asyik adik je duduk kt mummy, dlm car pun duduk dgn mummy. Abg asyik dgn daddy. Bila sleep pun asyik adik je dgn mummy. Abg pun nk dgn mummy" then out of sudden, like my head kena ketuk ke apa ckp myself blk. "ehh, your son ni jealous dgn adik. Asyik adik je. Kenapa dia takde mcm tu." soooo then i realized ok, maybe he wants more time and attention from me. Hurmm.. Mmg he is 7 yo already tp stil manja. Mcm mana nnt if ada adik lagi satu? Maybe i need to discuss this with hubby. Maybe bagi i day-out ngan babam ke b4 the baby comes out. And adik tggl dgn daddy. I kurang bg attention kat dia rasanya. Maybe he feel that way. Soo tu yg bnyk nak marah mengamuk ckp nk keras je..ok.. Let me see orait. If i can solve this out. Inshaallah..

No comments: